Baner reklamowy laminowany 440 już od 16,00 złotych netto.   Baner reklamowy laminowany 510 już od 19,50 złotych netto.     Biuro obsługi klienta czynne od 8:00 do 16:00 ikona607 281 104  ikonabok@milladruk.pl 

Oblicz cenę produktu

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
Trwa wgrywanie pliku, proszę czekać
Pliki można wgrać również w późniejszych etapach zamówienia.

Baner reklamowy laminowany

{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto Cena brutto Czas realizacji Zamów
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
{{cartElement.realization}} (dni)
{{error}}
do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Pobierz pdf
Wysuń pozostałe wyceny
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Który rodzaj banera wybrać ? Poniżej przedstawione są rodzaje materiałów z jakiego wykonane są banery oraz przedstawimy najbardziej odpowiednie formy wykorzystania każdego rodzaju banera.

Rodzaje banerów frontlit dostępne w milladruk.pl.

Frontlit jest jednym z najpopularniejszych materiałów stosowanych w produkcji reklamy. Jest to tkanina o strukturze siatki poliestrowej pokryty polichlorkiem winylu, potocznie zwanym PCV. Materiał ten występuje w dwóch wariantach – powlekany oraz laminowany.

Baner powlekany – jest to materiał, którego struktura w trakcie procesu produkcji podawana zostaje obróbce termicznej polegającej na zatapianiu np. w płynnym PCV. Poprzez taki proces technologiczny, struktura materiału znacząco zyska na wytrzymałości.

Baner laminowany – główną różnicą w stosunku do banera powlekanego jest to, że struktura materiału zostaje zalaminowana płynną folią, a nie zatapiana jak w przypadku banera powlekanego. Materiał taki jest mniej wytrzymały, jednak znacznie sztywniejszy do banera powlekanego.

Na wytrzymałość banera mają wpływ również inne czynniki, należy do nich zaliczyć gramaturę, która przekłada się na grubość materiału oraz gęstość włókien struktury materiału, która przekłada się na odporność na zrywanie.

Gramatura:

Frontlit występuje w różnych gramaturach od 270 – 900 g/m2. Do produkcji banerów wykorzystywane są gramatury z zakresu 440 g – 550 g/m2. W naszej drukarni stosujemy gramaturę 440 g/m2 oraz 510 g/m2. Banery o gramaturze 440 g najczęściej stosujemy dla krótkich ekspozycji i promocji. Natomiast 510 g będzie najlepszym wyborem z uwagi na dużą wytrzymałość przy zachowaniu odpowiedniej elastyczności materiału.

Gęstość włókien:

Frontlit powlekany od laminowanego różnią się znacząco od siebie. Przy założeniu, że posiadamy materiały o tej samej grubości to materiał laminowany zazwyczaj osiąga ilość włókien na 1 cm2 w ilość 10×10 natomiast materiał powlekany ma tych włókien 20×20 – czyli wartość ponad dwukrotnie wyższą.  Przekłada się do jednoznacznie na odporność materiału na zrywanie.

Przy odpowiednim wyborze rodzaju banera reklamowego najważniejsze jest jednak jego przeznaczenie.

Baner powlekany znakomicie sprawdzi się w:

  1. reklamie zewnętrznej,
  2. miejscach narażonych na porywy wiatru,
  3. miejscach mocno nasłonecznionych,
  4. reklamach długoterminowych

Baner laminowany sprawdzi się natomiast w:

  1. reklamie wewnętrznej i zewnętrznej,
  2. miejscach z bezpośrednim oparciem dla materiału,
  3. miejscach o umiarkowanym nasłonecznieniu,
  4. reklamach średniookresowych – do 1,5 roku

Na żywotność reklamy ma wpływ również rodzaj druku jaki został zastosowany – eko-solwent, mild-solwent, twardy solwent, dodatkowe zabezpieczenia w postaci laminatu oraz rodzaj oczkowania banera. 

Baner laminowany jak i baner powlekany są bardzo dobrą, wielkoformatową i długookresową formą reklamy. Przy wyborze odpowiedniego materiału należy głównie sugerować się jego przeznaczeniem, czasem oraz miejscem ekpozycji.

Specyfikacja przygotowania projektu:

  • pliki zalecamy przygotowaćw formacie graficznym TIFF, EPS, PDF lub JPG.
  • rozdzielczość 150-300 dpi w skali 1:10
  • rozdzielczość 30-150 dpi w skali 1:1
  • logo lub rysunki najlepiej aby były w postaci wektorowej
  • czcionki zamienione na krzywe
  • kolorystyka CMYK
  • skład koloru czarnego C 50 / M 50 / Y 50 / K 100; 
  • prosimy o zachowanie bezpiecznych odległości istotnych elementów projektu (logo, tekst) od brzegu pracy, najlepiej około 5cm.

Przykładowe zastosowanie:

baner reklamowy zastosowaniebaner reklamowy zastosownanie 2


Instrukcja przygotowania pliku

Przykład dla baneru jednostronnego 2000 x 1000mm.
Baner wykończony zgrzewem wzmacniającym oraz oczkami.
przygotowanie-pliku

Format pliku (netto = brutto)

Baner będzie posiadał wymiar 2000 x 1000 mm.
Do pliku nie dodajemy spadów, czyli format netto równy jest formatowi brutto.
Więc poprawnie przygotowany plik powinien mieć wymiar 2000 x 1000 mm.

Zgrzew wzmacniający.

Zgrzew wzmacniający wynosi 35 - 38 mm dla każdego z boków banera.
Tło jak najbardziej może nachodzić na pole zgrzewu, lecz wszystkie ważne elementy typu loga, zdjęcia lub tekst powinny znajdować się poza tym obszarem.

Margines wewnętrzny.

Margines wewnętrzny wynosi około 50 mm dla każdego z boków banera.
Tutaj dopuszczamy aby loga oraz tekst znajdowały się w tym obszarze lecz jeżeli jest to możliwe należy je umieścić poza tym obszarem.

Oczkowanie.

Oczka umieszczamy standardowo w odległościach 25 cm lub 50 cm. Oczywiście na życzenie klienta baner reklamowy może być zaoczkowany w dowolny sposób.

Rozdzielczość pliku.
W poniższej tabeli przedstawiamy szacunkowe dopasowania rozdzielczości grafiki w stosunku do wielkości pracy.
Zasada jest bardzo prosta – im ekspozycja jest ulokowana dalej od odbiorcy i im większy wydruk – tym rozdzielczość naszej pracy może być niższa.
Dla naszego przykładu czyli projektu banera reklamowego w formacie 200cm x 100cm, wystarczająca rozdzielczość pliku to 100 - 120dpi w skali 1:1.

mb 100cm 200cm 300cm 400cm 500cm 600cm 700cm 800cm 900cm 1000cm
100cm 150dpi 120dpi 100dpi 180dpi 70dpi 70dpi 60dpi 60dpi 50dpi 45dpi
200cm 120dpi 100dpi 100dpi 100dpi 70dpi 70dpi 70dpi 60dpi 60dpi 50dpi
300cm 100dpi 100dpi 70dpi 70dpi 70dpi 60dpi 60dpi 60dpi 50dpi 50dpi
400cm 80dpi 70dpi 70dpi 60dpi 60dpi 60dpi 50dpi 50dpi 45dpi 45dpi
500cm 70dpi 70dpi 70dpi 60dpi 60dpi 60dpi 50dpi 50dpi 50dpi 45dpi
600cm 70dpi 70dpi 60dpi 60dpi 60dpi 50dpi 50dpi 50dpi 45dpi 45dpi
700cm 70dpi 60dpi 60dpi 60dpi 50dpi 50dpi 50dpi 45dpi 45dpi 45dpi
800cm 60dpi 60dpi 60dpi 50dpi 50dpi 450dpi 45dpi 45dpi 40dpi 40dpi
900cm 60dpi 50dpi 50dpi 45dpi 45dpi 45dpi 40dpi 40dpi 35dpi 35dpi
1000cm 50dpi 50dpi 45dpi 45dpi 45dpi 40dpi 40dpi 40dpi 35dpi 30dpi

 

W przypadku wątpliwości dotyczących przygotowania plików do druku prosimy o kontakt Biurem Obsługi Klienta

Akceptowane pliki. Szablony do pobrania..
Preferowane formaty plików to PDF, TIFF, JPG. Poniżej znajdują się przykładowe szablony z plikami do pobrania dla poszczególnych programów graficznych.
Kliknij wybraną ikonę i załaduj plik na swój dysk.

Dodatkowe informacje dotyczące przygotowania plików znajdziesz w dziale FAQ.

plik-ps plik-ai plik-pdf

Potrzebujesz więcej informacji ?
Jeżeli posiadasz jakiekolwiek pytania dotyczące przygotowania plików, skontaktuj się z nami dzwoniąc do nas, korzystając z czatu lub pisząc e-mail.

Jeżeli nie masz czasu na projektowanie możesz zamówić wykonanie projektu u nas?

Klikniij aby zamówić wykonanie projektu